Sunday, October 30, 2005

Sibuknya dengan dunia...26 Ramadhan

Malam 26 Ramadhan mengingatkan abg dengan Ramadhan tahun sudah...sibuk berada di plant menyiapkan kerja2 piping di Petronas Penapisan Terengganu...tahun ni lain pula...sehingga kul 2.00pagi masih di PETLIN memastikan kerja2 preparation for chemical cleaning berjalan lancar kerana esok abg akan 1 hari di Kenyir..

Sempat solat dengan 2 orang akh, umair n khairudin, berjamaah maghrib dan isyak di ofis...alhamdulillah...walaupun iftar berbekalkan air mineral dan sekeping roti dikongsi tiga...menyuap nasi selepas solat isyak di worksyop...anyway..kerja mesti diselesaikan dgn cara yang terbaik..

alhamdulillah dpt juga meneruskan ibadah iktikaf di masjid...sekitar kul 2.45pgi...terus dengan solat teraweh fardi 8 rakaat...sambung lena..sambung qiam bila terdengar alarm clock handphone yang disisi..sekitar kul 4..

Kul 6 lepas solat subuh di masjid, terus ke destinasi kami iaitu TNB Tasik Kenyir...empangan hidro elektrik yang terkenal...buat pertama kali dlm hidup abg....sempat ambil few shots lepas selesai meeting n site visit...subhanallah..cantiknya bumi Malaysia...

Malam ni iftar di asrama sekolah menengah paka...dpt undangan sms dr PKHEM Cikgu Wan Adnan..sekitar kul 12.00 tengahari td...inshaAllah

0 comments:

Pages